środa, 26 marca 2014

WSOF 9 / Bellator 114 moje typy

Tym razem znowu tylko moje typy na najbliższy weekend. Z przyczyn zawodowo/mieszkaniowych zabierających ostatnio mój czas bardziej analitycznych notek chwilowo nie będzie. A ciekawy temat do dyskusji jest - czyli dyskwalifikacja Anzora na KSW 26, tym razem zainteresowanych odsyłam tutaj http://www.lowking.pl/azhiev-vs-sowinski-dyskwalifikacja-ksw-26-werdykt-wynik/ Dodam, że mam swój drobny udział w powstaniu tego artykułu, a mianowicie to ja znalazłem w sieci i podesłałem autorowi lowking.pl link z zasadami KSW. Mówiłem, że drobny udział.

A teraz typy. Poprzednio poszło mi gorzej niż zwykle bo trafiłem tylko 3 dokładne wyniki (Newton, Materla, Held), wszystko przez KSW 26, które pełne było niespodzianek i dziwnych decyzji.

Alexander Shlemenko /#9 MW/ - Brennan Ward /#57 MW/  - Shlemenko KO 3r.
Kendall Grove /#43 MW/ - Brett Cooper /#45 MW/ - Cooper decyzja

Rousimar Parlhares /#15 WW/- Steve Carl /#18 WW/ - Carl decyzja

Marlon Moraes /#8 BW/ - Josh Rettinghouse /#56 BW/ - Moraes - KO 2 r.
Josh Burkman /#22 WW/ - Tyler Stinson /#38 WW/ - Burkman poddanie 3 r.
Yushin Okami /#8 MW/ - Svetlozar Savov /NR/ - Okami decyzja

1 komentarz:

  1. tym razem ani jednego dokładnego wyniku za to 5/6 zwycięzców trafionych. pudło jedno ale spektakularne.

    OdpowiedzUsuń