wtorek, 22 kwietnia 2014

UFC 172 - moje typy

Poprzednio 7 na 9 trafionych, w tym 5 dokładnych wyników. Zawiódł mnie jednak pewniak czyli Travis Browne, może nie tyle zawiódł co któryś już raz dałem się nabrać (nie tylko ja zresztą) na to, że zawodnik o słabej technice wygrywający walki jednym ciosem może zostać mistrzem/pretendentem do tytułu UFC- nie może, historia któryś już raz to pokazuje.

UFC 172

Jon Jones /#1 LHW/ -Glover Teixeira /#6 LHW/ - Jones decyzja
Phil Davis /#3 LHW/ - Anthony Johnson /#13 LHW/ - Davis decyzja
Luke Rockhold /#6 MW/ - Tim Boetsch /#17 MW/ - Rockhold KO 2r.
Jim Miller /#14 LW/ - Yancy Medeiros /#587 LW/ - Miller poddanie 1 r.
Joseph Benavidez /#2 FLW/ - Tim Elliott /#19 FLW/ - Benavidez Ko 1 r.

Zaczynamy mam nadzieję wspólną zabawę na pieniądze. Polecam stawianie na  Davisa po kursie 1,45. Na Millera można postawić drobne po kursie 1,46, ale przestrzegam przed stawianiem większych pieniędzy bo niska pozycja Medeirosa w rankingach wynika tylko z długiej przerwy w walkach. Benavidez dla mnie jest raczej pewny ale kurs jest niski bo 1,25. Na Rockholda kurs jest 1,15, więc szkoda ryzykować. Nie polecam również stawiania na Jona Jonesa kurs 1,17 a ryzyko wbrew pozorom jest. Teixeira to jeden z najtrudniejszych rywali z jakimi się kiedykolwiek mierzył, stawiam na Jonesa ale bez pieniędzy przy takim kursie. Dokładny wynik można obstawiać tylko w trzech walkach, interesuje mnie Davis przez decyzję po kursie 2,80 ale stawianie 4 zakładu na tego samego zawodnika to było by za duże ryzyko. Edit: A jednak postawiłem na dokładny wynik tej walki.

Ostateczne zakłady wyglądają tak
Davis - Johnson - 1 kurs 1,45 (stawka 5 jednostek)
Davis - Johnson 1, Benavidez - Elliott 1 kurs 1,81 (stawka 3 jednostki)
Davis - Johnson 1, Miller - Medeiros 1 kurs 2,11 (stawka 2 jednostki)

W ostatniej chwili dodałem
Davis przez decyzję kurs 2,80 (1 jednostka)
Rockhold przez KO, TKo, DQ  kurs 2,10 (2 jednostki)
i po wypowiedzi Teixeiry mimo wcześniejszego typu decyzja postawiłem
Jones przed czasem kurs 1,61 (2 jednostki)

i jeszcze jeden zakald
Johnson przez KO, TKO, DQ - kurs 5,00 (1 jednostka)
tak jako zabezpieczenie w razie niepowodzenia Davisa znaczny zwrot kosztów a koszt zakładu prawie żaden.

Podsumowując postawiłem na UFC 172 - 16 jednostek.
Jaką kwotą jest dla mnie jedna jednostka pozostaje póki co tajemnicą.

Gdzie stawiać? Na www.betsafe.com 




1 komentarz:

  1. No cóż typy jak zawsze dobre ale bukmachersko porażka na całej linii.
    Kilkadziesiąt złotych w plecy.
    Jeszcze jedna taka wtopa i przestaje grać na pieniądze.

    OdpowiedzUsuń