środa, 7 maja 2014

UFC Fight Night 41 / Bellator 119 / Arena MMA 1 / PLMMA 32 / typy + bukmacher

Poprzednio 3 walki obstawiane - 3 trafione, 3 z dokładnym wynikiem, jednak kasy nie postawiłem bo kursy były tylko na 2 walki, była słabe a dodatkowo nie można było typować dokładnych wyników. Tym razem też nie będę szarżował ale jeden zakład już dawno temu postawiłem. Jeśli chodzi o walki w ten weekend to prawie w każdej bukmacherzy stawiają na zawodnika niżej notowanego w rankingach a ja dość często się z nimi tym razem nie zgadzam, chociaż przy większości walk miałem wątpliwości i pieniędzy bym nie postawił. Generalnie cały weekend radzę potraktować jako - no bet - bo walki chociażby biorąc pod uwagę to co napisałem zdanie wyżej są wyjątkowo trudne do typowania. W ostatniej chwili dodałem typy na debiutującą w Polsce galę organizacji Arena MMA oraz PLMMA 32 Warmia Heroes 2.

Postawiłem już jakiś czas temu 2 jednostki na Matta Browna w walce z Ericiem Silva, daje im szanse 50 na 50, ale kurs jaki wtedy był - 3,10 na Matta Browna mnie przekonał (dziś kurs spadł już na 2,85). Ciekawe kursy są także na Philippou 3,00 oraz Potts 3,00 a daje im odpowiednio 40% i 30% szans. Tu jednak nie ryzykuję. Można też postawić na Smolka za 1,80.

Jeśli chodzi o Bellatora to walka wieczoru to typowy no bet, kursy 1,81 na Greena i 1,91 na Weichela niby są wysokie, ale ryzyko jest jednak bardzo duże.

Arena MMA
Bartosz Fabiński /#142 MW/- Gregor Herb /#311 MW/ - Fabiński KO 1 r.
Joanna Jędrzejczyk /#3 FLW/ - Karla Benitez /NR/ - Jędrzejczyk decyzja
Tomasz Janiszewski /#154 LHW/ - Maciej Browarski /#87 LHW/- Janiszewski poddanie 1 r.

Bellator 119
Daniel Weichel /#18 FW/ - Desmond Green /#30 FW/ - Weichel poddanie 2 r.
Raphael Butler /#83 HW/ - Nick Rossborough /#97 HW/ - Butler KO 1 r.

PLMMA 32 Warmia Heroes 2
Adrian Zieliński /#408 LW/ - Niko Puhakka /#219 LW/ - Puhakka decyzja

UFC Fight Night 41
Matt Brown /#11 WW/ - Eric Silva /#26 WW/ - Brown KO 3 r.
Costas Philippou /#18 MW/ - Lorenz Larkin /#25 MW/ - Larkin decyzja
Soa Palelei /#34 HW/ - Ruan Potts /#101 HW/ - Palelei KO 1 r.
Louis Smolka /#11 FLW/- Chris Cariaso /#12 FLW/ - Smolka poddanie 3 r.
Ed Herman /#43 MW/ - Rafael Natal /#46 MW/ - Natal decyzja

Postawione zakałdy na Betsafe
Brown - Silva 1 - kurs 3,10 - 2 jednostki
Cariaso - Smolka 2 - kurs 1,80 - 1 jednostka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz